• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על ציפית

הדפסה על ציפית לכרית במחירים נוחים

*יש להביא את הציפית איתכם לצורך ההדפסה!*

כולם אוהבים את חדר השינה שלהם, כולם רואים בו כחדר מפנק ונעים, ויתרה מכך: כולם אוהבים לאהוב מצעים. רגע לפני שאתם רוכשים לעצמכם עוד סט מצעים מעוצב, האם ידעתם כי ניתן לבצע הדפסה על ציפית לכרית? אנחנו מזמינים גם אתכם להצטרף לקהל הלקוחות הרחב שנהנה גם הוא מציפית מודפסת בעיצוב אישי. לילה טוב כבר אמרנו?

pillow_10 pillow_12 pillow_09

הדפס על ציפית – מתנת לידה נפלאה

חברה קרובה אליכם, בת משפחה אהובה או קולגה לעבודה ילדה ואתם מחפשים לה מתנת לידה מרגשת ונפלאה? מה דעתכם על ציפית מעוצבת ומודפסת לכרית הנושאת את שם התינוק? לצד כל המתנות הצפויות שהיא מקבלת, תוכלו להעניק לה גם מתנה מרגשת ויוצאת דופן. כך, גם תשמחו אותה וגם תבטיחו כי היא תזכור אתכם בזכות מתנה נפלאה!

pillow_08 pillow_07 pillow_11

הדפסה על ציפית לכרית – מתנה לשנה החדשה לילדים האהובים

הילדים שלכם עולים בקרוב לגן החובה או לכיתה א' ואתם רוצים להכניס אותם אל השנה החדשה ברגל ימין עם מתנה מרגשת? מה דעתכם על להעניק להם חלומות נעימים ולילה טוב עם הדפסת תמונה על ציפית? ציפית לכרית עם הקדשה אישית תרגש אותם ותיתן להם את התחושה הבטוחה והחיונית בחדר השינה ובשינת הלילה.

 

שי מדליק לכל הבנות המשתתפות במסיבת הרווקות

בזמן שהחברה היקרה שלכן עובדת קשה על הפקת אירוע החתונה שלה, אתן עושות בדיוק את אותו הדבר לטובת אירוע אחר: מסיבת הרווקות. ההפקה שלכן גם כוללת חיפוש אחר שי לכל הבנות המשתתפות, וכך ציפית לכרית עם תמונה מסתמנת כמתנה מדליקה במיוחד! שלבו תמונה של כל הבנות המשתתפות עם כיתוב מרגש ומיוחד, והנה לכן מתנה בלתי נשכחת לפרידה מחיי הרווקות.

 

למה להזמין הדפסה על ציפית לכרית מאתר "פונגו"?

תנו לעצמכם ליהנות ותנו ליקרים לכם ליהנות ממתנה נפלאה ולא שגרתית! גם אם החלטתם ללכת על כיתוב וגם אם החלטתם ללכת על תמונה, שירותי ההדפסה על ציפיות לכריות של "פונגו" הם הטובים והאיכותיים ביותר! לטובת מתנה רומנטית ליום הנישואין או למתנה מקסימה לחג לעובדים שלכם – הציפיות המודפסות הן התשובה לכם! כל שנותר לאחל לכם הוא לילה טוב ושינה נפלאה.