• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על פיגמה

לילה טוב במיוחד עם הדפסות מיוחדות על פיג'מות

*יש להביא את הפיג'מה איתכם לצורך ההדפסה!*

מה מפנק יותר מפיג'מה? הדפסה על פיג'מה מבית "פונגו"! בעוד ישנם אלו הממעיטים בערכה על הפיג'מה ורואים בה כפריט לבוש פונקציונאלי ומזדמן, אנחנו מאמינים כי ניתן ליהנות מחוויה עיצובית של הדפסה דיגיטלית, אישית ומפנקת גם פיג'מות המודפסות על פי רצונכם. הפיג'מות דרכנו מגיעות מגוון רחב של דגמים, גדלים ועיצובים והן מתאימות לילדים ומבוגרים כאחד – כמתנה או כפינוק עצמי לעצמכם.

pijama_02 pijama_01 pijama_03

חלומות פז: הדפסה על פיג'מות לילדים

כהורים, משאלתכם בכל לילה היא שלילדים שלכם יהיו חלומות מתוקים. לשמחתכם, לכם יש חלק מהותי בנוכחות החלומות של הילדים. הענקת פיג'מה אישית לילדכם תהפוך את הלילה שלהם למפנק, מלטף ונעים! מה תוכלו להדפיס על הפיג'מה שלהם? השמיים הם הגבול! מצד אחד, תוכלו להפוך את הפיג'מה לפגי'מה שהיא הם עם פיג'מות לילדים עם תמונה שלהם. מצד שני, תוכלו להדפיס כיתוב שהינו הקדשה מכם אליהם. אפשרות נופסת היא לשלב את שמם או ציטוט משיר לילה טוב.

מתנת יום הולדת אישית ומפנקת

הדפסת הקדשה על פיג'מה מתאימה בעיקר כמתנת יום הולדת! בכל שנה אתם תוהים מה להעניק ליקרים לכם מתנה ליום ההולדת. במקום לבחור בעוד מתנות כלליות שבסופו של דבר אתם מתפשרים עליהן, תוכלו להעניק מתנה שהיא גם שימושית, גם אישית וגם כזו שתזכיר אתכם ליקרים שלכם. פיג'מה מעוצבת עם תמונה יכולה להיות מבוססת על תמונה שלכם עם מקבל המתנה, תמונה של מקבל המתנה בעצמו או תמונה אחרת שתרצו לשלב. אין גבול לאפשרויות ולעיצובים הזמינים דרכנו!

חורף או קיץ: פיג'מה עם הדפסה משמחת תמיד

ישנם אלו הנוטים להאמין כי פי'ג'מות מתאימות רק כמתנה חורפית. אתם נכנסים בכל לילה אל המיטה בתקווה לשינה ארוכה ומתוקה? הרי שאתם לובשים בכל לילה בכל ימות את השנה את הפיג'מה! אנו שמחים להציע לכם הדפסות על מגוון רחב של פיג'מות – כאלו שהן עבות יותר ומתאימות לחודשי החורף וכאלו שהן דקות ומשוחררות יותר ומתאימות ללילות הקיץ החמים. הפכו את הפיג'מה לפריט עיצובי, מפנק ועוטף שישמח גם אתכם וגם את היקרים לכם. לילה טוב!