• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על מכנסי ריצה

הדפסות איכותיות על מכנסי ריצה

*יש להביא את המכנסיים איתכם לצורך ההדפסה!*

אם הייתם בטוחים כי קשה להיכנס לכושר, אנחנו נוכיח לכם אחרת: "פונגו" הופכים את אימוני הריצה שלכם לנעימים יותר, אישיים יותר וצבעוניים יותר עם שירות של הדפסה על מכנסי ריצה. שירות ההדפסות בחנות פונגו כוללות גם תמונות וגם כיתובים, והן יהפכו את המכנס שלכם למכנס המזוהה אך ורק אתכם. עוד מכנס כזה? פשוט לא תראו על אף אחד אחר!

jogging-pants-02 jogging-pants-03 jogging-pants-01

את המכנסים יש לרכוש בנפרד
ולתאם מולנו במייל: pongo@netvision.net.il

הדפסה על מכנסי ריצה עם ברכה ליום ההולדת

יום הולדת הוא חגיגה נחמדת, והחגיגה יכולה להיות אפילו נחמדה יותר בעת שתעניקו במתנה מכנסי ריצה. אם בעבר הייתם יכולים להעניק רק מכנס ריצה כללי שנקנה בחנות ספורט, הרי שכעת אתם יכולים להעניק מכנס ריצה המותאם אישית למקבל המתנה. הדפסת הקדשה על מכנסי ריצה הופכת את המתנה שלכם לייחודית יותר, תוך שאתם יכולים לשלב ברכה מלב אל לב, בדיחה פרטית המשותפת רק לכם ולמקבל המתנה או אפילו ציטוט משיר שאמור להיות זריקת מוטיבציה.

הדפסת כיתוב או לוגו על מכנס ריצה ביום הגיבוש

פעילויות ספורט הפכו לפעילויות הפופולאריות ביותר עבור ימי גיבוש וכייף הנערכים לצוותי עובדים. גם אתם החלטתם לערוך פעילות אקטיבית המבוססת על הנעת הגוף עבור העובדים שלכם? אם עד היום הייתם מעניקים להם שי צנוע בסוף האירוע, הרי שכעת תוכלו להעניק להם את השי כבר עם תחילת האירוע. מכנסי ספורט מודפסים הממותגים בלוגו שלכם או בסלוגן שלכם יהפכו את כל העובדים לצוות אחד מגובש שיהנה ממתנה איכותית ושימושית גם לאחר יום הגיבוש והכיף.

יוצאים למסע חייכם? הדפיסו תמונה של הגורו שלכם

אלו מכם שהחליטו לדבוק באורח החיים הבריא ובין היתר להתחיל באימוני ריצה, הרי שתוכלו להפוך את האימונים שלכם לצבעוניים יותר ומדליקים יותר. הגדרתם לעצמכם מטרות ויעדים שתרצו לעמוד בהם? הדרך לכבוש את המטרות היא בין היתר עם תזכורת שתלווה אתכם. על כן, תוכלו לשלב תמונה של הגורו שלכם או של המודל שלכם על מכנס הספורט! שירות הדפסת תמונה על מכנסי ריצה מאפשר לכם לשלב תמונה על פי בחירתכם על מכנסי הריצה!