• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על כיסוי עיניים

העיניים לא תמיד רואות הכל – הדפסה על כיסויי עיניים

*יש להביא את כיסוי עיניים איתכם לצורך ההדפסה!*

"פונגו" מדפיסים עבורכם גם כיסויי עיניים! למי מיועד שירות הדפסה על כיסוי עיניים? לקוסמי מבוגרים, מפעילי ילדים, מארגני אירועי גיבוש וגם אנשים שטסים לא מעט ורוצים לישון הרבה.

kisui-einaiim-03 kisui-einaiim-02 kisui-einaiim-01

הדפסה ייחודיות וממותגת לקוסמים ואמני חושים

אם אתם עוסקים במופעי קסמים המועברים בפני ילדים, במופעי חושים לקהלים מבוגרים או שאתם מבצעים פעלולים שונים מול קהל, הרי ששירות של עיצוב כיסוי עיניים יכול להתאים לכם. מדובר על אחד האביזרים השמישים ביותר במופעי הקסמים והחושים. בעת שעולה נציג מהקהל לבצע אתכם את הקסם, הרי שהמון פעמים אתם מבקשים ממנו רשות לכסות את עינייו. על מנת להוסיף מימד מיתוגי למופע שלכם, נמליץ על הדפסת הלוגו שלכם על כיסוי העיניים – כך שתיווצר התחושה של מותג מצליח.

הדפסת תמונה על כיסוי עיניים עבור שלל מטרות

הדפסת כיתוב על כיסוי עיניים יכולה להיות גם בתור מתנה רומנטית ליום האהבה, ליום ההולדת או לכל אירוע אחר. כיסויי העיניים מככבים גם במשחקי חברה שונים או במסיבת רווקות ורווקים (בדקו על הדפסת חולצות למסיבת רווקים), כך שאם אתם מתכננים אירוע חברה לצוות העובדים שלכם, תוכלו להדפיס את שם החברה שלכם על הכיסוי ולבסוף להעניק אותו גם במתנה לכל אחד מהעובדים.

בנוסף, כיסויים אלו יכולים לבוא לידי ביטוי גם בימי הולדת לילדים. אם ישנו משחק שמשתלב שוב ושוב בימי ההולדת הוא המשחק בו הילדים צריכים לטעום ממתקים שונים בעיניים עצומות, תוך שהמטרה היא לגלות איזה ממתק הם טעמו. כמפעילי ימי הולדת – הדפסת לוגו על כיסוי עיניים רלוונטית גם לכם.

טיסה נעימה, ממותגת וייחודית!

בן או בת הזוג שלכם נוטים לנסוע המון לחו"ל בעקבות עבודה? שעות הטיסה הארוכות לא תמיד קלות, אך ניתן להפוך אותן קלות יותר עם כיסוי לעיניים המאפשר לישון ממושכות. מדוע דווקא כיסוי עיניים עם הדפסה? משום שההדפסה נותנת מימד אישי, אינטימי וקרוב. גם לאורך הטיסה וגם עם הניתוק מהקרקע – אתם יכולים להיות הכי קרובים שיש. מה ניתן להדפיס? החל מאיחולי טיסה נעימה, דרך חלומות פז ועד הדפסת שם מקבל המתנה.