• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות רכיבה

נהנים מהמסע עם חולצות רכיבה מודפסות

גם אתם כמו רבים אחרים נהנים מרכיבה על אופניים? כידוע, היופי חבוי בדברים הקטנים, ולא תאמינו איזה אפקט אדיר תוכלו לייצר עם הדפסה על חולצות רכיבה. מהיום, תוכלו לרכב עם החולצה שאיתה אתם נוהגים לרכב, רק שהפעם יהיה עליה הדפס לבחירתכם שיעניק לחולצה חזות מרשימה, מקצועית וספורטיבית במיוחד! לבחירתכם, עם "פונגו" אפשר להדפיס בטכנולוגיות ההדפסה המתקדמות ביותר גם כיתובים וגם תמונות. הופכים את הבילוי הספורטיבי שלכם ליפה הרבה יותר עם שירות החולצות המודפסות – כדאי לכם לבקר בגלריה שלנו

riding_shirt_03 riding_shirt_01 riding_shirt_02

יוצאים לתחרות עם חולצה מודפסת

אם אתם הולכים לקחת חלק בתחרות רכיבה, הרי שאתם רוכבים מקצועיים. על מנת להוסיף רובד מקצועי ולהציג אתכם בפני כל הרוכבים האחרים כרוכבים מקצועיים, תוכלו ליהנות משירות של חולצות רכיבה מודפסות. על חולצת הרכיבה שלכם תוכלו להדפיס את השם שלכם, מספר המזל שלכם או אפילו אם יש לכם חסויות או ספונסרים העומדים מאחוריכם – גם אותם ניתן להדפיס עם הדפסת התמונה על החולצה.

יש לכם חוג רכיבה? רק עם הדפסת חולצות רכיבה

בכל יום שבת אתם נפגשים עם קבוצת הרכיבה שלכם לטובת רכיבה בשטחים וקטעים חדשים? כקבוצה שרוכבת ביחד, חשוב לכם מאד להיות מגובשים, וחולצה אחידה לכולם היא חלק מאותם אלמנטים שיכולים לגבש אתכם וללכד אתכם תחת אותו תחביב אהוב. כולכם מגיעים כיום לרכיבה עם חולצת רכיבה? מהיום תוכלו להגיע למפגשים הספורטיבים שלכם עם חולצות מיוחדות שנעשו דרך שירות של הדפסה על חולצות לרכיבה על אופניים.

לא שוכחים לרגע גם את הילדים שרוכבים

אז אולי אתם צריכים הדפסה על חולצות לתחרות אופניים לקראת התחרות הקרובה שלכם, אך אם גם הילדים שלכם חובבים רכיבה ומשקיעים את הזמן הפנוי שלהם עם זוג האופניים שלהם, פנקו אותם בחולצה מיוחדת שכזו. בהזדמנות זו, תוכלו לבחור בחולצת רכיבה צבעונית וזוהרת שתהיה לא רק יפה ומרשימה חזותית, אלא גם ככזו שדרכה ילדכם יבלטו יותר וכך שומרים על בטחונם בדרכים. לפני תחרות רכיבה או סתם כדי להתחדש לקראת רכיבת החובבים הבאה שלכם – רק חולצות מודפסות מבית "פונגו"!