• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות צבעוניות

צבעוניות או לא להיות – הדפסות על חולצות צבעוניות

אם יש קלאסיקה שמתעקשת לחלוף היא ההדפסה על חולצות. לא רק שמדובר על קלאסיקה על זמנית, אלא על קלאסיקה שהולכת ותופסת מקום ביותר ויותר חוגים וקהלים. אם היה ניתן לחשוב פעם כי חולצה מודפסת מתאימה לילדים ולא הולמת מבוגרים, הרי שכיום נהנים מטכנולוגיית ההדפסה המתקדמת של "פונגו" קהלים מבוגרים רבים – החל מרוכבי אופניים ועד לבתי עסק.

colorful_shirts_03 colorful_shirts_01 colorful_shirts_02

מאגדים את הילדים בחוגים עם חולצות

בחוגים השונים המותאמים לקהל הילדים, דואגים המדריכים להעניק לכל ילד חולצה. מעבר לכך שהחולצות מגבשות את הילדים בעקבות קוד לבוש זהה, הרי שהם מרגישים גם גאוות יחידה ותחושת שייכות לחוג שבו הם חברים. כבר במפגש הראשון עם הילדים בפתיחת השנה, תוכלו להעניק להם את חולצת החוג הרשמית שהינה תוצר של שירות הדפסה על חולצה צבעונית.

מתנה לכל הילדים ביום ההולדת

בחגיגות יום ההולדת של ילדכם לא רק מקבלים מתנות, אלא גם מעניקים מתנות. החלטתם לערוך את חגיגת יום ההולדת בפורמט של יום ספורט או עם משחק חברה מדליק עם חלוקה לקבוצות? העניקו לילדים כבר בתחילת החגיגה חולצה מודפסת במתנה! החולצות למעשה יתחמו בין הקבוצות השונות המתחרות בתחרות ידידותית בחגיגת יום ההולדת של ילדים, וכך יהנו כפליים מתחושת התחרותיות והשייכות אל הקבוצה. הדפס על חולצה צבעונית יכול להגיע בדמות כיתוב או תמונה לבחירתכם.

הדפסה על חולצות צבעוניות לימי גיבוש וכייף

אם תערכו סקר קצר בין כל העובדים שלכם ובו תשאלו אותם לאיזה יום הם מחכים יותר מכל יום אחר בשנה, הם לבטח יענו כי הם מחכים בקוצר רוח ליום הגיבוש והכייף שאתם מפיקים להם! אכן, בכל שנה אתם משקיעים המון מחשבה והמון תקציב, ושירות של הקדשה על חולצה צבעונית על החולצות שתחלקו להם, יכול למנף את יום הגיבוש שלכם. ספרו לעובדים שלכם כמה אתם מעריכים אותם על גבי החולצה המודפסת, עם הקדשה אישית לכל עובד ועובד שלכם. כיתוב על חולצה צבעונית הפך המון אירועים להצלחה, ובדיוק כך יקרה גם באירוע שלכם עם "פונגו"!