• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות נשים

יום האישה – הדפסות על חולצות לנשים

"פונגו" מזמינים גם אתכן לרכב על הגל הפמיניסטי עם שירות של הדפסה על חולצות נשים! הכוח הנשי בא לידי ביטוי גם עם שירות ההדפסה על חולצות שאנחנו מציעים לכן. ברשותנו מגוון רחב של חולצות ואפשרויות הדפסה מתקדמות של תמונות וכיתובים, שיכולות להגשים את חלום החולצה המעוצבת שתמיד חלמתן עליו.

woman_t-shirt_01 woman_t-shirt_03 woman_t-shirt_02

הדפסת כיתוב על חולצות נשים כמתנה בערב נשים

חולצות מודפסות לנשים יכולות להינתן במתנה כחלק מערב נשים. כיום, בועטת מגמה בה ישנה קבוצה של נשים הנפגשות לערבי חברה משותפים שהמכנה המשותף בהם הוא כמובן הנשים בעצמן. הכניסה לגברים? אסורה! בעת שכל הנשים החברות בקבוצה מקבלות חולצה, נוצר למעשה גיבוש אוטומטי הקושר בין כל הנשים והופך את קבוצת המפגש לקבוצה חזקה ומלוכדת. תוכלו להדפיס על החולצה גם כיתובים שונים כמו משפטים, בדיחות או ציטוטים משירים, כמו גם תמונה לבחירתכן.

תמיד אישה! מתנה לאמא מספר אחת

הדפסת הקדשה על חולצת נשים המון פעמים היא חלק ממתנה שמעניקים. כך לדוגמא, ילדים או בני זוג שרוצים להעניק לאמא האחת והיחידה שלהן מתנה: חולצה מודפסת! חולצה שכזו יכולה להיות מתנה נפלאה ליום האם, ליום ההולדת או ליום האישה הבינלאומי. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את החולצה המתאימה ביותר מבין המבחר המוצע, לבחור את צבע החולצה ואת הכיתוב או התמונה שתרצו לשלב. כל שנותר לכם הוא להמתין לחולצה שתהיה מוכנה ולהעניק אותה במתנה!

על איזו חולצה כדאי להדפיס?

אנו מחזיקים במגוון רחב של חולצות: טי שירט, קפוצ'ונים, סווצ'רים, גופיות, חולצות ריצה ועוד. יש להתאים את החולצה בהתאם למסגרת בה מעניקים את החולצה כמתנה. כך לדוגמא, אם אתן חלק מקבוצות נשים שרצות ביחד, שירות הדפסת תמונה על גופית נשים הוא השירות המתאים לכן ביותר, כמו גם הדפסה על גופיה. אם אתן יוצאות למסע "מלכת המדבר", תוכלו ליהנות משירות הדפסה על קפוצ'ונים שיחממו אתכם בלילות הקרירים. כל ההדפסים מופקים בטכנולוגיה מתקדמת ובאיכות גבוהה מאד שתחזיק לזמן רב. אז באיזו חולצה והדפס אתן תבחרו הפעם?