• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות מכופתרות

הדפסות איכותיות על החולצות המכופתרות

*יש להביא את החולצה איתכם לצורך ההדפסה!*

אם חשבתם שהדפסה על חולצה רלוונטית רק לחולצות טי לקהל הילדים, אנחנו שמחים להציג בפניכם שירות נוסף מבית היוצר של "פונגו": הדפסה על חולצות מכופתרות. ההדפסה שלנו מתבצעת באיכות הגבוהה ביותר המבטיחה לכם חולצות מודפסות המגיעות ברמות הגימור הגבוהות ביותר. אז למי ומה אתם מדפיסים הפעם?

הדפסה על חולצה מכופתרת שחורה הדפסה על חולצה מכופתרת לבנה

מה יותר מומלץ: הדפס של כיתוב או הדפס תמונה?

אנחנו מעניקים לכם את האפשרות ליהנות משירות של הדפסת תמונה על חולצה מכופתרת או לחילופין מהדפסה של כיתוב על החולצה. מה כדאי להדפיס על החולצה? רק אתם מחליטים! הדפס של תמונה יכול להיות גם הדפס של לוגו החברה שלכם או תמונה של האדם שלו אתם רוצים להעניק את החולצה במתנה, והכיתוב יכול להיות רשמי או הומוריסטי – הבחירה תמיד שלכם ואנחנו נהיה הגורם המבצע. נשמח לייעץ לכם על ההדפסה המתאימה ביותר בהתאם לצרכים שלכם – בדקו את המחירון שלנו.

חולצות מכופתרות עם הדפס לאנשי השירות

יש לכם צוות עובדים המעניק שירות במרכזי שירות או בארגון בו אתם עובדים? הופעה ייצוגית ומכובדת חשובה מאד והיא משקפת אתכם ברצינות בפני קהל הלקוחות שלכם. חולצה מכופתרת לכשעצמה מעניקה טון רשמי, ובאמצעות ההדפסה המתאימה לחולצות שלכם תוכלו ליהנות גם מתועלות שיווקיות: הלוגו או הסלוגן המודפסים על החולצות מצד אחד, וגם לעורר תחושת שייכות בפני הלקוחות שלכם המקבלים שירות מאיש השירות הלובש חולצה ממותגת מצד שני.

כולם יכירו אתכם בתערוכה או בכנס הקרובים

שירות של הדפסה על חולצה מכופתרת משרת אתכם גם לקראת הכנס או התערוכה בהם אתם לוקחים חלק בקרוב. המטרה שלכם היא לבלוט מעל כולם ולהציע לכמה שיותר אנשים את השירות שלכם. כשם שיש סיכה ועליה השם שלכם, כך תוכלו ליהנות גם מחולצה ממותגת שעליה מודפס לוגו החברה שלכם. המיתוג שלכם חשוב מאד לקידום העסקים שלכם, ושירות של הדפסת כיתוב על חולצות מכופתרות יכול לקדם אתכם הלאה אל עבר המטרות שלכם. יחד אתכם נבחר את קונספט ההדפסה, את מיקום ההדפסה על החולצה וצבע החולצה – הכל כדי למקסם את היכולות שלכם ואת ההופעה באירוע העסקי הבא שלכם.