• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות מהיום להיום

חולצות מודפסות מהיום להיום או מהיום למחר? יש כזה דבר!

רמת השירות בישראל לימדה אותנו שכמעט ואין ספונטניות. על מנת לבצע פעולות, לרכוש מוצרים בהזמנה מיוחדת או ליצור הדפסה על מוצרים לרבות חולצות, צריך להערך מראש. כך קורה, שבעת ששכחתם להדפיס חולצות לאירוע שלכם, או שרק כעת עלה בראשכם הרעיון לשדרג את האירוע עם חולצות לאירוע – לא תוכלו לעשות דבר. כמעט.

בפונגו, אנו שמחים לבשר על שירות מהפכני ונפלא שבא להטיב אתכם, הלקוחות. חשבתם שעל מנת ליצור חולצות מודפסות תצטרכו לתכנן את הדפסתן זמן רב מראש? אז חשבתם. אנו מציעים שירות המתבצע מהיום להיום או מהיום למחר, וכך אתם מבטיחים לעצמכם שקט נפשי, ואת הידיעה כי לא חשוב מתי תחליטו – אנחנו פשוט נבצע.

חולצות מודפסות מהיום להיום הדפסת חולצות מהיום להיום חולצת מודפסת מהיום להיום

אין טימיינג מושלם יותר מהרגע

פתאום צץ לכם הרעיון שחשבתם עליו כל הזמן? מחר האירוע וכעת החלטתם שאתם רוצים להעניק לאורחים חולצות מודפסות? מצד אחד, הרי שמדובר על עיתוי קרוב מדי למועד האירוע, אך מצד שני: יש מי שיעשה עבורכם את העבודה! אם חשבתם שאת הרעיון שלכם תוכלו להוציא לפועל רק חודש מראש, הרי שטעיתם. פונגו שמחים להציע שירות נפלא המעניק לכם את האפשרות להחליט בזמנכם מתי להחליט. הדפסה על חולצות מהיום להיום אולי נשמעת כמו פנטזיה עתידנית, אך זה השירות שמוצע ומגיע לכם.

גם אם מדובר על אירוע עסקי שלטובתו אתם רוצים חולצות לעובדים, וגם אם מדובר על אירוע החתונה שבו שכחתם בין כל ההכנות גם לדאוג לחולצות לאחיו של החתן – יש מי שיעשה עבורכם את העבודה גם בדקה התשעים. הדפסת חולצות מהיום למחר מאפשרת לכם להפיק את האירוע בקצב שלכם. לא בכדי נאמר כי שירות הוא מעל לכל…

הדפסת תמונה על חולצה מעכשיו לעכשיו הדפסת תמונה על גופיה מהרגע להרגע הדפסת לוגו על חולצה מעכשיו לעכשיו

כעת קיבלתם את התקציב? כעת תדפיסו

לעתים הבקשה לשירות של הדפסה על חולצה מהיום למחר מגיעה בעקבות תקציב כספי. כך קורה בחברות עסקיות למשל, שזקוקות לאישור על תקציבים עבור כל פעולה שלא תהיה. לקחתם על עצמכם להפיק אירוע חברה בשם ועד העובדים ורק כעת אישרו לכם את התקציב? לא קרה דבר! האירוע מתקיים מחר ואתם חוששים מכך שלא יהיו לכם חולצות ליום הגיבוש? תוכלו כעת לשלול כל חשש ולדעת שהשירות הנפלא זמין לכם. שני דברים בטוחים: חולצות ליום הגיבוש יהיו לכם, ודבר נוסף וחשוב לא פחות – המשימה שלכם להפיק את האירוע תוכתר בהצלחה בעת שתביאו לעובדים את החולצות בזמן.

on-the-spot_print_07 on-the-spot_print_08 on-the-spot_print_09

למה לבחור דווקא בפונגו?

צוות שירותי, יחסי אנוש נפלאים, ציוד מתקדם, ניסיון של מעל ל-20 שנים ויצירתיות בלתי נגמרת הם רק חלק מהסיבות למה לבחור פונגו. צריכים הדפסת חולצות מהיום להיום? בוער בכם רעיון ברגע האחרון ואתם רוצים להגשים אותו? אנחנו כאן בשבילכם, בשירות הניתן לכם מהרגע להרגע. אתם מביאים את החזון שלכם, אנחנו נעשה כבר את כל השאר!