• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לערב חברה

1. הדפסה על חולצות לערבי חברה – מלכד את כל העובדים

בערב החברה שלכם אתם מתלכדים יחד עם העובדים שלכם. לא אחת, בערבי החברה משלבים גם את אירוע הגיבוש והכייף, וכך יוצרים אירוע חוצה שגרה לכם ולעובדים שלכם. אולי לאירוע החברה יש תכלית מסוימת ולאירוע הגיבוש והכייף תכלית אחרת, אך המשותף לשני האירועים ללא יוצא מן הכלל, הוא הרצון של בעלי העסק ללכד את העובדים. בעת שתעניקו לעובדים שלכם חולצות מודפסות של "פונגו", הרי שהופכים אותם למקשה אחת, ולגוש מלוכד ומגובש. קוד לבוש אחיד ילכד את כל העובדים שלכם ואף יתרום לנראות האירוע.

erev_hevra_01 erev_hevra_04 erev_hevra_03

2. מעבירים מסר שיווקי על החולצה

הדפסה על חולצות לערב חברה המודפסות על ידי "פונגו", לא רק יענו על הצורך הבידורי שלכם באירוע ועל ליכוד העובדים, אלא תוכלו גם להעביר מסרים שיווקיים שונים על החולצות. כך לדוגמא, תוכלו להדפיס על החולצה את הסלוגן החדש של החברה שלכם, תחשפו את הלוגו החדש לראשונה על החולצות שיוענקו לעובדים, או אפילו תבשרו בערב החברה על שירות חדש או מוצר מהפכני, ומיד לאחריו תחלקו לעובדים חולצות הנושאות הדפס של המוצר או השירות החדשים. מדובר על דרך נפלאה ומעניינת להפיץ את בשורת העסק שלכם.

erev_hevra_06 erev_hevra_02 erev_hevra_05

3. החולצה כמזכרת לעובדים

כמו כן, אי אפשר להתעלם מהעובדה כי באירועים הנערכים לרווחת העובדים, אתם רוצים להעניק להם גם מזכרת. ידוע לכם כי על מנת לשלב עמדת מזכרות באירוע, עליכם להקציב לכך סכום כסף לא מועט. מנגד, בעת שתבחרו להעניק להם חולצות, הרי שהחולצות גם משמשות אתכם לליכוד העובדים ולהעברת מסרים שיווקיים, וגם כמזכרת לעובדים שלכם – כך שמדובר על מוצר אחד שתוכלו למנף לעוד המון דברים אחרים. הדפסה על חולצה לערב חברה לעובדים הוכתרה לא אחת כסיפור הצלחה, וסיפור ההצלחה הבא הוא באירוע שלכם.

 

4. מייצרים אצל העובדים תחושת לויאליות

בעת שמעניקים לעובדים שלכם חולצה מודפסת הנושאת את לוגו החברה, הרי שמייצרים אצלם תחושה של שייכות ונאמנות לארגון שאליו הם שייכים. כך, נדמה שאתם לא רק ממנפים את האירוע מהפאן הבידורי שלו, אלא גם הופכים את העובדים שלכם לעובדים שייכים. ההון החשוב ביותר בעסק שלכם הוא ההון האנושי – השקיעו בו! כשלעובדים שלכם יהיה טוב, גם העבודה שלהם תהיה טובה.

 

5. שוברים דיסטנס

חולצות מודפסות לערב חברה עושות המון דברים טובים, ובעיקר מה שהן עושות זה לשמח את קהל האורחים באירוע. מאחר ומדובר על חולצות שלא אחת משלבות בתוכן גם המון הומור בעת שמשלבים עליהן משפטים מצחיקים, הרי שמדובר על חולצות שבמידה רבה גם שוברות דיסטנס וחומות החוצצות בין העובדים ובין הצוות הניהולי. כך, בערב החברה שלכם, אתם הופכים עם העובדים שלכם לצוות גדול, מגובש ובלתי מנוצח! אין אירוע חברה ללא חולצות מודפסות של "פונגו"!