• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לטיול שנתי

והפעם ברשימת הציוד לטיול השנתי: חולצה מודפסת!

גם תלמידי החטיבות וגם תלמידי התיכונים מחכים ליום אחד בשנה יותר מכל יום אחר: היום שבו הם עולים על האוטובוסים ויוצאים לטיול השנתי. הצוות החינוכי וצוות ועד ההורים עומלים רבות על תכנית עשירה, חווייתית ומלמדת שתעניק זיכרונות נפלאים לכל החיים לתלמידים היקרים. כעת, רגע לפני שסוגרים את רשימת הציוד, אל תשכחו גם להוסיף חולצות מצחיקות לטיול שנתי! כך, תשמחו את הילדים ותשדרגו את החוויה שלהם מהטיול!

הדפסה על חולצות לטיול שנתי כיתה יב חולצות מודפסות לטיול שנתי חולצות לטיול שנתי

למה דווקא הדפסה על חולצות לטיול שנתי?

עבור התלמידים הטיול השנתי הוא יציאה מהשגרה, השארת שיעורי הבית והמבחנים מאחור ואפשרות ליהנות מזמן איכות שכולו רק כייף. תכלית הטיולים השנתיים היא לחשוף את התלמידים לתכנים חינוכיים בשטח תוך טיפוח הקשרים החברתיים ויצירת שכבה מגובשת ומלוכדת. הדפסת חולצות לטיולים שנתיים מבית "פונגו" מאפשרת לכם לגבש את כל התלמידים! אם עד היום היה עליהם להגיע עם חולצה אחידה עם סמל בית הספר, כעת הם יוכלו להגיע עם חולצה מודפסת מהטיול השנתי הקושרת בין כל התלמידים בשכבה!

חולצות מצחיקות לטיול שנתי – מה מדפיסים על החולצה?

עולם האפשרויות הוא אינסופי! עם "פונגו" אתם יכולים להדפיס על החולצה כיתוב, להדפיס תמונה או לשלב בין שניהם. חולצות מגניבות לטיול שנתי יכולות להתקבל גם דרך חולצה עם כיתוב וגם דרך חולצה עם תמונה – הסוד טמון בתכנים המשולבים ועל הקשרם. כך לדוגמא, תוכלו ליהנות משירות של חולצה עם כיתוב לטיול שנתי המשלבת בדיחה המשותפת לכל השכבה, פתרון למבחן שכל השכבה התקשתה בו, שם בית הספר עם צירוף הכינוי של השכבה, השנה בה נערך הטיול, מסלול הטיול וכדומה. מנגד, תוכלו לשלב גם הדפסת תמונה על חולצה לטיול שנתי לבחירתכם.

באיזה סוג חולצה כדאי לבחור?

לרשותכם סוגים שונים של חולצות: חולצות טי-שירט, חולצות פולו, חולצות אמריקאיות ועוד. באיזה חולצות כדאי לבחור? אנחנו תמיד ממליצים לבחור בחולצות הטי-שירט כאשר המטרה היא חולצות לטיולים שנתיים. הסיבה לכך פשוטה: אלו החולצות הנמצאות כמתאימות ביותר גם לבנים וגם לבנות, גזרתן מחמיאה והן מאד נוחות. התלמידים נמצאים שבעי רצון וכך גם אתם! אנו ממליצים תמיד לערוך רשימה עם מספר הבנים, מספר הבנות והמידות שתרצו עבור כל אחד מהמינים – כך מתאימים את החולצה כמה שיותר לכל תלמיד.

באיזה שלב בטיול כדאי להעניק את החולצה?

אז מתי כדאי להעניק חולצות מודפסות לטיול שנתי? מצד אחד ישנם אלו שבוחרים להעניק את החולצה בתחילת הטיול על מנת להכניס את התלמידים לאווירה כבר מרגע עלייתם לאוטובוס, אך מצד שני ישנם אלו הבוחרים להעניק את החולצה בסוף הטיול כמזכרת נפלאה. הבחירה? תמיד שלכם! איך שלא יהיה, החולצה תשמח את התלמידים ותנציח במידה רבה את הרגעים היפים מהטיול עם חבריהם לספסל הלימודים. וכעת? מדפיסים!

 

חולצות מגניבות לטיול שנתי

טיול שנתי בכל כיתה – מהיסודי דרך החטיבה ועד התיכון – הוא תמיד אירוע שכולם זוכרים עוד שנים רבות. חולצה מגניבה מהווה תוספת מוצלחת מאוד לרגעים המהנים, וגם לאלה המאתגרים יותר, שמתרחשים כשיוצאים מבית הספר אל הטבע.

חולצות מגניבות תורמות לגיבוש הכיתתי או השכבתי, ויש להן עוד תועלת חשובה מאוד: כל חולצה לטיול היא גם מזכרת מוצלחת מהימים שבהם הכיתה בילתה ביחד, ולכן חלק גדול מהילדים / נערים ממשיך ללבוש אותה לאורך כל השנה (עד לטיול השנתי הבא והחולצה שלו…)

 

רעיונות למשפטים על חולצות טיול שנתי

* המורה, אפשר הקלות גם במסלולים? (ועוד דוגמה למי שאוהב לצאת מבית הספר אבל פחות הליכות ממושכות: "אני לא לירן דנינו, ללכת לא נותן לי כוח")

* אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט מגביר (חולצה למתלהבים, על בסיס ציטוט מסרט הקאלט "מבצע סבתא")

* פדלאה אבל לפניך

* לך תתווכח עם 25 בנות על הצבע של החולצה

למה אומרים שיש לנו בעיית קשב וריכ.. וואי, תראו, גמל!

* אני פה כי פחדתי לספר למנהלת למה אני לא יכול לבוא לטיול

* הייתי שפוי, הייתי נורמלי, הגעתי ל______ תראו מה קרה לי (עם שם בית הספר / המחזור / השכבה וכו')

* אם אתה רואה את זה, סימן שיש פראייר שסוחב לי את התיק