• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לבנות או שחורות?

לא הכל שחור או לבן – על איזו חולצה מדפיסים?

שוק החולצות המודפסות לא מפסיק להפתיע בחידושים, ואילו קהל הלקוחות לא מפסיק לבחור פעם אחר פעם בחולצה המודפסת כמתנה פרטית מדליקה, שי קבוצתי או חולצה המוענקת במסגרות חינוכיות, צבאיות או מחלקתיות במקום העבודה. כעת, בעת שהחלטתם ללכת על החולצות המודפסות פעם נוספת, אתם מעסיקים את עצמכם בשאלה: האם לבחור בחולצה לבנה או חולצה שחורה? בסופו של דבר – הבחירה היא רק שלכם, אך כן חשוב שתדעו מה המשמעות של ההדפסות על כל חולצה וחולצה.

הדפסה על חולצה לבנה הדפסת תמונה על חולצה שחורה הדפסת כיתוב על חולצה

ראשית: אילו פרמטרים לוקחים בחשבון?

עוד לפני שנבהיר מספר נקודות הנוגעות לשיטות ההדפסות המוצעות, הרי שבחירת צבע החולצה יכולה להתבסס על פרמטרים אחרים. כך לדוגמא, אם מדובר על חולצות לילדים שעתידים להשתתף בפעילות מלכלכת במסגרת חינוכית או במסגרת של חוג, הרי שכדאי מראש לבחור בחולצה השחורה. החולצות הלבנות כידוע לא מסתדרות עם כתמים, כך שחבל מראש לבחור בחולצה הלבנה בעת שיודעים כי הפעילות הולכת להכתים את החולצות.

דומה הדבר כמובן בעת שמדובר על חולצות לטירונים או לעובדים במסגרת אירועי החברה, בהנחה ומדובר על פעילויות גיבוש שונות שיפגישו את המשתתפים עם בוץ, צבעים או כתמים אופציונלים אחרים. החולצה השחורה תבטיח לכם כי גם במקרה של לכלוך כבד, יהיה ניתן להעלים אותו מהחולצה בעוד החולצות הלבנות ישארו מוכתמות.

כיתוב על חולצה שחורה הדפסה על חולצה שחורה הדפס על חולצה שחורה

באירועי שמחות? לכו על הלבן

כאשר מדובר על שמחות כדוגמת חתונה או אירוע מצווה, שבו אתם רוצים לשלב חולצות מודפסות, כדאי לבחור בחולצות הלבנות המסמלות טוהר. חולצה שחורה באירוע של שמחה לא תמיד משתלבות בהרמוניה, כך שהבחירה בלבן היא הבחירה הטבעית ביותר.

שיטות ההדפסה לחולצות לבנות ושחורות

אחת ההדפסות הפופולאריות והמוכרות היא ההדפסה הדיגיטלית. ההדפסה הדיגיטלית מאפשרת לכם להדפיס את הכיתוב או התמונה הנדרשים, גם על חולצות לבנות וגם על חולצות שחורות. כאשר מדובר על הדפסה מסוג זה, מדובר על חום גבוה מאד שיוצר לחץ רב, וכך הדיו שנמצא על ההדפס המבוקש, משודך לחולצה ולאט עובר אליה – גם כאשר מדובר על חולצה שחורה וגם על זו הלבנה.

שיטות נוספות להדפסה נפלאה הן השיטות של הדפסת הפלוק והפלקס, או הדפסת פלסטיסול. לאחר שתגישו את בקשתכם להדפסת החולצות, "פונגו" יבחרו עבורכם את שיטת ההדפסה המוצלחת ביותר בהתאם לצבע החולצה ומה תרצו להדפיס. כך או כך, מובטחת לכם תוצאה נפלאה שתהפוך את החולצות המודפסות שלכם ללהיט.

למה לבחור דווקא בפונגו?

עם ותק רב בענף הדפסת החולצות, "פונגו" מייצרים עבורכם תוצרים נפלאים ועמידים. ניתן להדפיס כל תמונה וכל כיתוב, על כל חולצה לבקשתכם. מעבר לפאן המקצועי, אנחנו גם מתגאים בשירות נפלא וחם המוענק לקהל הלקוחות שלנו. הצטרפו גם אתם אל מניפת ההצלחות, עם חולצות מודפסות לכל אירוע ובכל עת.