• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לאירוויזיון

הדפסה על חולצות לאירוויזיון

על השיר הנבחר של ישראל לארוויזיון כבר בטח שמעתם – Home – שיבוצע על ידי זוכה "הכוכב הבא לאירוויזיון" קובי מרימי, ועכשיו זה בדיוק הזמן להתכונן לתחרות שתתקיים בחודש מאי בגני התערוכה. אם כבר הזמנתם כרטיס לארוויזיון וברצונכם לעודד את הנבחרת הישראלית בזמן ההופעה על הבמה, או אם אתם מתכננים לחגוג בעירכם עם החברים ולהוכיח לכל התיירים שיגיעו מה זה גאווה ישראלית, אל תישארו בלי חולצה מודפסת שתדגיש את נוכחותכם ותראה לכולם מה השיר הזוכה. אצלנו בפונגו תוכלו להזמין חולצות מודפסות עם דגל בעיצוב לבחירתכם ושיגיעו עד אליכם, והכל אונליין בלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית.

eurovision-01

 

חולצות מגניבות לאירוויזיון

יש לכם רעיון לעיצוב מדליק שקשור לארוויזיון? רוצים להדפיס שורה מהשיר Home על חולצה או את סמל האירוויזיון  2019 בישראל? נוכל לספק לכם את החולצה עצמה יחד עם העיצוב, הטקסט או התמונה שתבחרו, וגם אם אין לכם עוד רעיון, תוכלו להתייעץ איתנו ונעזור לכם למצוא את האחד הטוב ביותר. אתם רק צריכים להתקשר אלינו או לשלוח לנו מייל עם העיצוב שלכם ואנחנו נשלח לכם מיד דוגמה לחולצה שתצא. תוכלו על המקום לשלוח לנו הערות ואנחנו נחזיר לכם תמונות במייל של עיצובים נוספים בהתאם לבקשותיכם עד שתהיו מרוצים. ברגע שתיתנו את האישור, נצא לדרך עם ההדפסה. כל תהליך בחירת העיצוב נעשה בחינם, והחולצה תהיה אצלכם תוך ימים בודדים ותגיע עם שליח עד לבית שלכם.

 

חולצות אירוויזיון באיכות הטובה ביותר

כל הדפסה על חולצה שנעשית על ידינו היא באיכות גבוהה ביותר, ישירות על הבד, ואנו מתחשבים בגוון הבד כדי להתאים את צבע ההדפסה אל החולצה. אפשר להדפיס טקסט בצבע בהיר על חולצה לבנה או טקסט בצבע כהה על חולצה שחורה, וברשותנו מלאי חולצות בכל הצבעים והגוונים לבחירתכם – אדום, ירוק, כחול, ורוד ועוד. פרט לחולצות, אפשר לעשות הדפסות גם על כובעים, תיקים וכל דבר שעשוי מבד, אך עליכם להביא את הפריט אלינו כדי שנוכל להדפיס עליו.

 

חולצות מודפסות לאירוויזיון בבודדים או בכמויות

תוכלו להזמין חולצה בודדת במידה שלכם, ואם יש לכם צורך בכמה חולצות, ספקו לנו מידות וכמויות ואנחנו נוודא שתקבלו אותן תוך זמן קצר. מנגד, אם יש לכם כבר חולצה חלקה שאתם רוצים להדפיס עליה או מספר חולצות, תוכלו להגיע אלינו לחנות בדיזינגוף 98 תל אביב ונדפיס לכם עליהן כל עיצוב לבחירתכם שקשור לארוויזיון על המקום.

 

הזמינו כבר עכשיו חולצות אירוויזיון 2019

אל תחכו לרגע האחרון ודאגו כבר עכשיו שתהיה בידכם חולצה מודפסת לקראת תחרות הארוויזיון! לבשו אותה בחצאי הגמר ובגמר הגדול, תחגגו עם כולם את האירוע שיתקיים בארצנו הקטנה ותראו בגאווה לכל העולם שיש רק זוכה אחת – ישראל!