• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות חלקות

שירותי הדפסה על החולצה החלקה

"פונגו" מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות שכבר נהנה משירותי הדפסת החולצות! אנחנו מדפיסים על כל סוגי החולצות, כולל על חולצות חלקות ופשוטות. חולצות חלקות מודפסות יכולות לשמש אתכם באינספור אירועים ומטרות: החל מחולצות לאירועי החברה שלכם ואירועי הקד"מ, דרך חולצות כמתנת יום הולדת ועד חולצות מודפסות לעובדים המעניקים שירות במסגרת עבודתם.

t-shirt_0003 t-shirt_0002 t-shirt_0001

הדפסה על חולצה חלקה לבית הספר

אתם צריכים לחדש את מלאי חולצות בית הספר של ילדכם? ברשותנו מגוון רחב של חולצות חלקות במגוון רחב של צבעים – לבנים ולבנות. את חולצות בית הספר לובשים בכל יום מחדש לאורך שנה שלמה, כך שיש צורך במלאי גדול שלהן. ברשותנו חולצות חלקות להדפסה עליהן נוכל להדפיס את כל סמלי המסגרות החינוכיות מכל הארץ.

מתנת יום הולדת מכל החברים הטובים

תרבות החומר והשפע הביאה לכך שקשה מאד כיום להעניק מתנה אישית מלב אל לב. רגע לפני שאתם מרימים ידיים, דעו כי תוכלו ליהנות דרכנו משירות של הדפסת תמונה על חולצה חלקה. החברה הכי טובה שלכן חוגגת יום הולדת ואתן רוצות להעניק לה מתנה שמצד אחד תהיה מאד שימושית אך מצד שני תהיה מאד אישית? החולצות המודפסות יענו על הצורך שלכן! ניתן להדפיס כל תמונה שתביאו לנו ועליה להוסיף כיתוב בדמות ברכה מכן.

הדפסה באהבה ליום האהבה

לא צריך באמת יום מיוחד כדי לחגוג אהבה, אך אם יש סיבה למסיבה למה שלא לנצל אותה? הדפסת כיתוב על חולצה חלקה יכולה להיות מחווה רומנטית ומרגשת! המוצרים הנמכרים ביום אהבה הם מוצרים שעליהם כיתובים כלליים, כך שאין בהם כל נימה אישית. עם שירותי ההדפסה שלנו אתם אלו שקובעים מה להדפיס על החולצה, כך שאפשר לשלב ציטוטים משירים, בדיחות פרטיות וברכה אישית.

מתנת הגיוס המושלמת מכם אליו

אחד הימים המרגשים ביותר ללא כל ספק הוא יום הגיוס. בן משפחה שלכם או חבר קרוב עולה בקרוב על המדים? אחת הדרכים להשאיר אותו קרוב אל הבית גם כשהוא יהיה בטירונות ולאחר מכן בשירות שלו, היא באמצעות הדפסת הקדשה על חולצה חלקה. הקדשה שכזו יכולה להיות כוללת ברכה מכם, ציטוטים ובדיחות שאספתם לאורך השנים, תמונה משותפת של כולם או הדפס של שם היחידה אליה הוא שייך. כך, בכל פעם שהוא ילבש את החולצה, הוא יזכר בקרובים לו ובאהבה הגדולה שסביבו.

פשוט כי בא לכם חולצה בעיצובכם

לא תמיד צריך סיבה או אירוע מיוחד כדי ליהנות מחולצה מודפסת. אתם רוצים חולצה שמתאימה את עצמה אליכם ולא שתתאימו שוב את עצמכם אל החולצות הנמכרות ברשתות האופנה? נוכל לייצר עבורכם את החולצה בה אתם מעוניינים – עם כיתוב ותמונה בהתאם לרצונות שלכם. כל חולצה חלקה יכולה להפוך להיות חולצה מעוצבת היטב שעליה חתומים מעצבים בעלי שם: אתם!