• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות זומבה

נכנסים לקצב הזומבה עם חולצה מודפסת

אחת מפעילויות האירובי הפופולאריות ביותר כיום היא הזומבה. הפעילות המהנה מבוססת על תנועות ריקוד, והמון נשים מצאו בשיטה זו כפעילות הספורטיבית החביבה עליהן. רגע לפני שאתן נרשמות לפעילות הבאה, למה שלא תתחדשו בחולצת זומבה אישית משלכן? "פונגו" שמחים להציע לכן שירות של עיצוב חולצת זומבה בדמות הדפסה ייחודית על החולצה.

zumba-03 zumba-02 zumba-01

חולצת הזומבה: מחולצת טי ועד חולצת דריי-פיט

חולצת הזומבה יכולה להיות חולצת טי-שירט רגילה, גופיית ספורט או חולצת דריי-פיט המתאימה לאימוני כושר. למרות שלרוב אלו גופיות בצורה ייחודית, עדיין תוכל כל אחת לבחור את החולצה המתאימה לה ביותר לאימון. אם כבר החלטתן ללכת על הדפסה על חולצת זומבה, הרי שכדאי להדפיס כמה חולצות ולא חולצה אחת. הסיבה? מדובר על אימונים שמזיעים בהם לא מעט, כך שאם יוצא שנרשמתן לאימון יום אחר יום, כדאי שתהיה לכן חולצה נוספת נקיה.

הדפסת כיתוב על חולצת זומבה: שם הקבוצה בה אתן חברות

אז מה ניתן להדפיס על חולצת הזומבה? רעיון אחד הוא להדפיס את שם הקבוצה, שם המכון בו אתן מתאמנות או את שם הפרטי שלכן. מדובר על ריקוד שבמידה רבה שם דגש על העצמה נשית, על קבלת הגוף ועל תנועתיות שמייצרת עוצמה. על כן, תוכל כל אחת לשים את עצמה במרכז עם הדפס השם שלה במסגרת שירות של הדפסת תמונה על חולצת זומבה. כמו כן, ניתן להדפיס לא רק כיתוב אלא גם תמונות שונות: תמונה של הקבוצה בה אתן מתאמנות, תמונה של גורו זומבה או כל תמונה אחרת שתכניס אתכן לקצב ולאווירה.

מתנה מושלמת מכם, המדריכים

ושירות ההדפסה יכול לשרת גם אתכם, צוות המדריכים: יש לכם קבוצה נפלאה של נשים שרוקדות זומבה ואתם רוצים לצ'פר אותן בשי צנוע מכם? תוכלו להעניק להן חולצות מודפסות לשיעורי הזומבה. במקרה זה כדאי להדפיס את הלוגו של הסטודיו בו אתם מלמדים, כך שהחולצה תעביר גם מסר שיווקי שיוכל לקדם אתכם. הכניסו את הבנות לקצב הריקוד עם חולצה חדשה הניתנת מכם במתנה!