• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על גרביים

מדפיסים גם על גרביים!

*יש להביא את הגרביים איתכם לצורך ההדפסה!*

כשאתם חושבים על טכניקות ההדפסה, על מה אתם חושבים? כנראה שמיד עולות בראשכם החולצות המודפסות, אך האם ידעתם כי ניתן לבצע גם הדפסה על גרב? אנחנו ב"פונגו" מזמינים אתכם להפוך גם את הגרביים שלכם לכאלו בעלות מימד אישי יותר, מדליק יותר ומיוחד יותר – גם לכם וגם לאלו שתעניקו להם את הגרביים במתנה!

socks_03 socks_02 socks_01

הדפסה על גרביים? מתנה נפלאה ומיוחדת!

מה הופך את הגרביים המודפסות למתנה נפלאה? לא משנה אם מדובר על עונת הקיץ או החורף – תמיד לובשים גרביים. אם פעם היה נהוג להסתכל על הגרביים רק כפריט פונקציונאלי, הרי שכיום גם הגרביים הפכו לכאלו המכתיבות טון אופנתי וכאלו שביכולתן לשנות לוק מן הקצה אל הקצה. על כן, תוכלו בעזרת טכניקות ההדפסה המתקדמות, לעצב לכם וליקרים לכם את זוג הגרביים המושלם.

הדפס על גרביים – מתנה לכל העובדים בימי החורף הקרים

מפעם לפעם אתם מפנקים את העובדים שלכם בשי מתחלף, ומוצאים בהענקת המתנה כדרך אידיאלית לומר להם תודה על העבודה היפה שלהם. הפעם, תוכלו לפנק אותם בזוג גרביים שיחממו להם את החורף, אך לא סתם בעוד זוג גרביים שגרתי, אלא דרך שירות של הדפסת לוגו על גרב. אל יום העבודה הבא הם יגיעו עם גרביים המשלבות את המותג בו הם עובדים.

הדפסה על גרביים – מתנה נפלאה ליום ההולדת

לא אחת אתם תוהים מה להעניק מתנת יום הולדת לקרובים אליכם. נדמה כי לכולם כבר יש שפע מכל דבר, כך שמחפשים את המתנות הפשוטות והשימושיות שתמיד נעים לקבל. הדפסת כיתוב על גרביים יכולה להיות מתנה נפלאה, המשלבת גם מתנה מאד שימושית, וגם מתנה עם מימד אישי המוענק מלב אל לב. מה תוכלו להדפיס? כל מה שעולה על דעתכם ויכול לשמח את מקבל המתנה!

למה להזמין הדפסת כיתוב או תמונה על גרביים מאתר "פונגו"?

עם מוניטין וניסיון של מעל ל-20 שנים פשוט לא מתווכחים! כעת, גם אתם יכולים לעשות את מה שרבים לפניכם עשו וזה ליהנות מהשירות המסור, המוצרים הנפלאים וטכניקות ההדפסה המתקדמות. גם אם אתם רוצים להדפיס על גרביים לעצמכם וגם אם זו מתנה שאתם בוחרים להעניק – הגעתם אל המקום הנכון.