• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על גופיות דרייפיט

הדפסה איכותית על גופיות הדרייפיט

*יש להביא את הגופיה איתכם לצורך ההדפסה!*

רגע לפני שתגיעו אל חנות הספורט הקרובה אליכם ותרכשו את גופיית הדרייפיט, למה שלא תדאגו לעצמכם לגופייה המותאמת אליכם באופן אישי? "פונגו" מזמינים אתכם ליהנות משירות של הדפסה על גופיות דרייפיט הכולל גם הדפסות של כיתובים וגם הדפסות של תמונה, לבחירתכם. בד הדרייפיט מנטרל ריחות ומנדף זיעה והגופיות המוצעות לכם מתאימות גם לבנים וגם לבנות.

tank-top_drifit_02 tank-top_drifit_03 tank-top_drifit_01

מתנת גיוס נפלאה: הדפסת הקדשה על גופית דרייפיט

החבר הטוב שלכם מתגייס בקרוב? הבן היקר לכם מחמם מנועים לקראת הטירונות הבאה עליו לטובה? החודשים הראשונים בצבא מאופיינים בטירונות המבוססת על מאמץ פיסי רב. אז במדים לא ניתן לשלוט וכל החיילים עונדים אותם, אך כשזה מגיע אל הגופייה שמתחת למדים? הולכים רק על הטוב ביותר! גופיות הדרייפיט יאפשרו למתגייס הטרי לסבול כמה שפחות מזיעה ומריחות שאינם נעימים המגיעים באופן טבעי בעקבות פעילות גופנית מאומצת. גופיות דרייפיט מעוצבות יכולות להיות מתנת גיוס נפלאה המגלמת בתוכה גם טאץ' אישי וגם פונקציונאליות רבה.

איך מתחילים את יום הגיבוש? עם גופייה במתנה לכל עובד!

יום החברה הבא שלכם במסגרת מקום העבודה נערך בסימן יום ספורט? אז רגע לפני שאתם מריצים את העובדים שלכם ומכניסים אותם לקצב, תוכלו לדאוג לתלבושת אחידה לכולם עם גופיות דרייפיט מיוחדות! הגופיות משרתות אתכם גם עם יום הגיבוש בעת שכל קבוצה תקבל גופייה בצבע אחר, וגם לאחר מכן בעת שהגופייה תהיה למזכרת מהיום המקסים לכל העובדים היקרים לכם. על הגופיות תוכלו לשלב כיתובים שונים כדוגמת תאריך האירוע, הסלוגן של יום הגיבוש או לוגו החברה שלכם.

עושים ספורט ואוהבים לעשות אותו? עכשיו תיהנו עוד יותר

לפעמים לא צריך סיבה למסיבה כדי ליהנות משירות של עיצוב גופיות דרייפיט. אם אתם אוהבים לעשות ספורט ונוהגים לעשות אותו דרך קבע, למה שלא תעשו אותו כמו המקצוענים? הגופיות יאפשרו לכם לעשות את הפעילות החביבה עליכם בלי דאגות, בלי ריחות לא נעימים ובלי כמויות גדולות של זיעה שיפגעו לכם בחוויה הגדולה שבלעשות פעילות גופנית. הגופיות מגיעות במגוון רחב של צבעים ומידות!

מה כדאי להדפיס על הגופיה?

שירותי ההדפסה הזמינים לכם כוללים שני דברים עיקריים: גופיות דרייפיט עם כיתוב או שירות של הדפסת תמונה על גופיות דרייפיט. עבור אלו מכם המעוניינים, ניתן לשלב גם כיתוב וגם תמונה על אותה הגופייה. מה אנחנו ממליצים? שתלכו על קונספט ההדפסה החביב עליכם ביותר. אם כבר הלכתם על הדפסה של תמונה, הרי שניתן להוסיף על התמונה עצמה כיתוב וכך אתם נהנים משתי העולמות. הדפס בלבד מאפיין יותר בתי עסק וקבוצות ספורט של חוגים, בעוד התמונות יוצרות גשר אישי יותר ומתאימות יותר בעת שאתם מעוניינים להעניק מתנה. צוות "פונגו" כאן לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר!