• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בייבי דול

רוק אנד רול! מדפיסים על בייבידול

*יש להביא את בייבידול איתכם לצורך ההדפסה!*

"פונגו" מאחלים לכן לילה טוב עם הדפסה על בייבי דול! הפיג'מה הנשית כעת מגיעה אליכן עם שלל אפשרויות הדפסה שיהפכו את פריט הלילה לפריט עיצובי ואישי השייך רק לכן. ואתם גברים יקרים: לכם יש את המתנה המושלמת להעניק לאחת שלכם.

המתנה המושלמת ליום האהבה

היא יודעת שאתה אוהב אותה, היא פשוט לא יודעת עד כמה. הגיע יום האהבה ואתה רוצה לשקף לה עד כמה אתה אוהב ועד כמה חשוב לך שיהיה לה לילה מפנק? הדפסה על כותונת לילה מאז ומתמיד סומנה כמתנה אינטימית, רומנטית ומלאה בתשוקה. ניתן להדפיס על שלל כותנות בשלל צבעים, כאשר הכיתוב נבחר על ידך. ההמלצה שלנו היא לשלב ציטוט רומנטי משיר, את שמה באותיות לועזיות או הקדשה אישית ממך על פי בחירתך.

מכן אליה: המתנה שתעניקו לה במסיבת הרווקות

החברה שלכן מתחתנת? הגיע הזמן להיפרד מהרווקות ולספור את הימים לאירוע החתונה הגדול! אז מסיבת רווקות כבר על הפרק וכעת כל שנותר לכן הוא לבחור את המתנה המושלמת. הדפסת תמונה על בייבי דול מסתמנת כמתנה מרגשת, מרהיבה וכזו שתהיה לה כמזכרת בכל לילה. התמונה שתדפיסו יכולה להיות של החברה הטובה ובן הזוג שלה, או לחילופין תמונה משותפת שלכן שתזכיר לה אתכן. הפיג'מות הזמינות דרכנו מגיעות במגוון רחב של גדלים וצבעים. נשמח להמליץ על השילובים המומלצים ביותר ועל מיקומי ההדפסה האידיאלים.

תמונה או כיתוב – מה מדפיסים ומתי?

בייבי דול עם הדפסה מאפשר לכם גם להדפיס כיתוב וגם להדפיס תמונה. כך, לא אחת עולה השאלה מה כדאי להדפיס: תמונה או כיתוב. ראשית, דעו כי ניתן לשלב גם כיתוב וגם תמונה כך שאתם לא באמת צריכים להחליט על הדפסה אחת ולוותר על אחרת. יחד עם זאת, אנו ממליצים לשלב תמונות במקרים בהם תרצו להעניק את הבייבי דול כסוג של מזכרת, וכיתוב בעת שתרצו להפוך את המתנה לאישית ואינטימית יותר. הדפסת הקדשה על בייבי דול לדוגמא מתאימה במקרים בהם המתנה ניתנת מבן הזוג, בעוד הדפסת תמונה מתאימה כמתנה מהחברות הטובות.