• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על בגדי עבודה

הדפסה על בגדי עבודה לעובדים ולמנהלים

את העסק שלכם הקמתם בעשר אצבעות, והחזון שתמיד פעם בלבכם התממש וכיום משתקף בפניכם כעסק משגשג. מי שמניע את העסק שלכם וממשיך להוביל אתכם להצלחות פעם אחר פעם הוא צוות העובדים שלכם. בכל פעם מחדש אתם חושבים איך לשפר את נראות העסק, איך להעלות חיוך על פני העובדים ואיך למתג את עצמכם כעסק מצליח. לנו, ב"פונגו", יש תשובה: הדפסה על בגדי עבודה. אנחנו נדפיס עבורכם כיתוב או תמונה לבחירתכם על בגדי העבודה של העובדים – לכל החברות ולכל הארגונים.

avoda_01 avoda_03 avoda_02

הדפסה על חולצות עבודה – קוד לבוש אחיד לכל העובדים שלכם

אז למה חשוב בכלל לפנות אל נתיב כזה של הדפסה על מדי עבודה וליצור קוד לבוש אחיד לכל העובדים שלכם? האמת היא שאין סיבה אחת, אלא כמה סיבות. ראשית, קוד לבוש אחיד מייצר תחושה של אחדות, של ליכוד ושל משפחה בקרב כל העובדים שלכם. בגדי עבודה מעוצבים שכאלו קושרים את העובדים שלכם ומעוררים בהם את תחושת השייכות לעסק שלכם. בנוסף, הרי שקוד לבוש אחיד מייצר נראות אסתטית ורצינית יותר בפני הלקוחות שלכם, כך שכלפי חוץ אתם מצטיירים כרציניים ומקצועים.

 

ממתגים את העסק שלכם עם הדפסת לוגו על בגדי עבודה

מיתוג של העסק יכול להטיב עמכם המון ולמנף אתכם הכי גבוה שרק אפשר. מיתוג לא מתחיל ונגמר באלמנטים בודדים, אלא מדובר על עבודה נרחבת שיש עליכם לעשות. היכן מתחילים? כבר מבית – עם העובדים שלכם! תוכלו להדפיס על בגדי העבודה של העובדים שלכם את לוגו וסלוגן החברה שלכם, וכך להטמיע את המסרים השיווקיים שלכם בפני הבאים והשבים למפעל, לנמל או לארגון, וגם לחזק את תחושת השייכות של העובדים שלכם אל העסק שלכם. הדפסה על תלבושת לעבודה היא הדרך שלכם לחזק את המותג שלכם – בית העסק שלכם.

 

מכבדים את הלקוחות במרכזי השירות עם בגדי עבודה מעוצבים

כמו כן, לא אחת בגדי עבודה בעיצוב אישי משרתים את הנציגים בנקודות השירות הפרונטליות השונות. אם ביקרתם לאחרונה במרכזי השירות של החברות שנותנות שירותי תוכן לטלוויזיה, חברות הסלולאר או בחברות ממשלתיות, לבטח שמתם לב כי העובדים מגיעים אל העבודה עם חולצה אחידה וממותגת, המאפשרת ללקוחות לזהות מי מבין הנוכחים הינו איש שירות וכך לפנות אליו במידת הצורך. חולצות מודפסות לעבודה לא רק משפרות את חוויית השירות של הלקוחות, אלא גם חוסכות המון טרחה וזמן לעובדים שלכם עם השאלה הגדולה של מה ללבוש ליום העבודה הבא.

 

מדי עבודה בעיצוב אישי – על מה חשוב להקפיד?

החלטתם לשלב חולצות עבודה מודפסות בעסק? החלטה נהדרת! כדי להפיק את המיטב, כדאי לעקוב אחר ההמלצות הבאות:

השתמשו בבד איכותי: העובדים הם אלו שהולכים ללבוש את החולצות החדשות, והנוחות שלהם חשובה ביותר. הקפידו להשתמש בחולצות מבד איכותי ונעים, כמו 100% כותנה. קחו בחשבון שאנשים מסוימים סובלים מרגישות גבוהה ונטייה לאלרגיות, וחולצה מבד לא נעים עלולה ליצור תסכולים מיותרים.

בחרו בחולצות שקל לתחזק: העדיפו חולצות איכותיות, שלא מתכווצות בכביסה ולא מתקמטות בחלוף הזמן. כמו כן, חשוב לבחור בחולצות המגיעות עם הוראות ברורות ופשוטות לכביסה.

אל תגבילו את עצמכם לחולצות בלבד: חולצות מודפסות זה טוב ויפה, אבל מי אמר שצריך להסתפק בזה? אל תהססו להדפיס את הלוגו על בגדים ואביזרים נוספים: למשל כובע ממותג לגלידריה, או ז'קט עם לוגו לימות החורף הקרים.

כל היתרונות של בגדי עבודה ממותגים

אם עדיין לא השתכנעתם לגבי הרעיון של מיתוג על חולצת עבודה, הנה כמה יתרונות נוספים שכדאי לקחת בחשבון:

בטיחות: מדי עבודה מסייעים לשמירה על הבטיחות בעסק. אם יש אזורים בעסק המוגבלים לעובדים בלבד – קל לאכוף את ההגבלה הזאת עם מדים ממותגים.

פרסום: מדי עבודה מסייעים למיתוג ופרסום העסק במינימום השקעה כספית. חישבו למשל על שליחי וולט שמסתובבים ברחובות עם חולצת התכלת הממותגת שלהם – כשאנחנו רואים אותם, אנחנו מייד חושבים באופן לא-מודע על המותג. אולי אפילו נמצא את עצמנו מזמינים וולט, פשוט כי המסר עבר בלי ששמנו לב.

ייחוד: נניח שאתם מגיעים כדי להקים דוכן באירוע – וכל העובדים מגיעים עם חולצה ממותגת. שימוש במדי עבודה בעיצוב אישי מייחד את העסק שלכם, ומבליט אותו על פני עסקים אחרים.

הדפסת חולצות בזול – כמה עולה הדפסה על חולצות עבודה

מחיר הדפסה על חולצות מושפע ממספר גורמים כמו מורכבות העבודה וזמני האספקה הנדרשים מאיתנו. בכל מקרה אנחנו משתמשים בחולצות איכותיות מ-100% כותנה, עם הדפסה בגימור גבוה. עובי הבד, הגזרה, הצבעים והמידות – נתונים לבחירתכם. בהדפסה על חולצות בכמות גבוהה, תינתן הנחה בהתאם לכמות המוזמנת.

 

אל תתפשרו על המגוון – חולצות עבודה עם לוגו בשלל עיצובים

אין סיבה שתגבילו את עצמכם לעיצוב אחד בלבד. הדפסת לוגו על חולצת עבודה היא כל-כך זולה ופשוטה, מה שמאפשר לכם מרחב יצירתי ומבחר כמעט ללא הגבלה. תוכלו להדפיס את הלוגו במיקומים שונים ובגדלים שונים על החולצה, עם שינויים כאלו ואחרים. תוכלו לאפשר לעובדים לבחור בין מגוון צבעים וגזרות. בנוסף, תוכלו להוסיף לחולצות אלמנט מתעדכן בהתאם לתקופות בשנה – עם הדפסה חגיגית לקראת החגים, למשל. כך תוכלו גם לחגוג הישגים שונים של העסק כמו עסקה גדולה או חתימה עם לקוח חדש, וגם לשלב משפטי מוטיבציה שיגבירו את המורל.

 

כיתוב או הדפסת תמונה על בגדי עבודה

אנחנו מזמינים אתכם לעצב את החולצה שתרצו על פי רצונכם בלבד. כל החולצות מודפסות אצלנו ברמות גימור גבוהות, כך שאתם משקיעים לטווח הארוך – גם עם החולצות עליהן כיתוב בלבד, וגם עם הדפסת תמונה על בגד עבודה. אל יום העבודה הבא יגיעו העובדים שלכם ממותגים עם חולצות חדשות!