• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות ברמת גן

הדפסה על חולצות ברמת גן עם משלוח עד הבית

מהיום אין צורך לצאת מהבית כדי להדפיס עיצובים מיוחדים על חולצות, משום שאנחנו בפונגו מגיעים עד אליכם עם משלוח ישירות למפתן הדלת שלכם. אתם רק צריכים לשלוח לנו במייל כיתוב, תמונה או ציור שיצרתם בעצמכם, ואנחנו נדאג כבר לכל השאר. תוך דקות תקבלו דוגמה לחולצה שתצא, תוכלו לתת לנו הערות כדי שנשפר את העיצוב לפי ראות עיניכם, וברגע שתאשרו אותו נשלח את החולצה אליכם. כל התהליך של הדפסה דיגיטלית על חולצות ברמת גן נעשה דרך התכתבות במייל, ואנחנו מתחייבים להגיב במהירות בלי לגרום לכם לחכות.

באנר פונגו

מתנה מושלמת עם מגע אישי

הדפסת תמונה על חולצה ברמת גן יכולה להיות מתנה נפלאה לחבר טוב, להורים או אפילו לבן או בת הזוג. אפשר להוסיף לתמונה לבבות או כל אלמנט אחר לבחירתכם, כולל כיתוב מצחיק או מרגש שיאדיר את הקשר ביניכם. הדפסת תמונות על חולצות ברמת גן מצריכה שתשלחו לנו תמונה שתסרקו או תמונה מהפייסבוק, אך האיכות של ההדפסה תהיה תלויה באיכות של התמונה שתספקו, לכן עדיף תמיד לשלוח קובץ תמונה שצולמה במצלמה איכותית.

 

הדפסה על חולצות דרייפיט ברמת גן

כל קבוצת ספורט צריכה בגד שיאחד וייחד אותה, אך זו לא יכולה להיות סתם חולצת טי שירט פשוטה. כדי לספק לקבוצה שלכם את הבד האיכותי והמתאים ביותר לפעילות ספורטיבית, אנחנו מציעים לכם להזמין חולצת דרייפיט שהזיעה מתנדפת ממנה במהירות ושלא צוברת ריח רע רק אחרי שימוש אחד. על החולצה אפשר להדפיס כל עיצוב שתרצו, כשתוכלו לתת לכל חבר בקבוצה שם ומספר משלו, כולל לוגו של נותן חסות או של סמל הקבוצה שלכם.

 

הדפסה על חולצות בית ספר ברמת גן

בבתי ספר רבים בעיר דורשים שהתלמידים יגיעו עם תלבושת אחידה, ואם אתם מחפשים חולצה לילדיכם שההדפס שעליה יישמר לאורך זמן ולא ייהרס אחרי שנה, אנחנו נוכל לספק לכם את זה. הדפסה על חולצות באזור רמת גן יכולה להיעשות עם סמל של כל בתי הספר בעיר, לרבות תיכון בליך, תיכון מקיף, תיכון חדש ועוד… אתם רק צריכים לספק לנו את שם בית הספר או התיכון, ואם אין לנו את הלוגו שלו נצטרך לקבל אותו מכם בצורת תמונה.

 

ספקו לנו עיצוב ונדפיס לכם על כל דבר שתרצו

לא כל חנות הדפסה על חולצות ברמת גן מתעסקת בהדפסה גם על דברים אחרים, אך אנחנו יכולים להדפיס כל עיצוב שתבחרו על כל חפץ שתרצו ושעשוי מבד – ציפיות, כריות, כובעים, בוקסרים, סינרים, תיקים ועוד – אין דבר שאנחנו לא יכולים להדפיס עליו. עם זאת שימו לב שכל עוד לא מדובר בחולצה, עליכם להביא את החפץ אלינו כדי שנוכל לספק לכם הדפס עליו.