• הדפסה על חולצות
  • דיזינגוף 98, ת"א 03-5273245

תפריט

הדפסה על חולצות לבר/בת מצווה

הדפסת חולצות לאירועי המצווה – מזכרת וחוויה מושלמת

אם יש אירוע יותר מרגש מאירועי יום ההולדת, הוא אירועי המצווה. לצד ימי ההולדת המגיעים במחזוריות קבועה בכל שנה, מגיע יום הולדת אחד, יחיד ומיוחד רק פעם בחיים, שגורם להתרגשות גדולה בקרב הילדים החוגגים, בני המשפחה וכל החברים. ההבדל המהותי ביום ההולדת הזה, מלבד העובדה כי מדובר על צעד משמעותי שעושים הילדים אל עבר הבגרות, הוא העובדה כי מדובר על אירוע שנחגג בצורה שונה בתכליתה מימי ההולדת האחרים. את צלחות הממתקים מחליפים בארוחה עשירה, את שמלת יום ההולדת מחליפים בשמלה מנצנצת, ואירוע שכלל רק 20 חברים הופך לאירוע גדול מימדים עם כל המשפחה.

bar_mitzvah_01 bar_mitzvah_03 bar_mitzvah_02

מה שעוד שונה, הוא שבחגיגות המצווה רוצים להעניק לילדים ולכל האורחים גם אטרקציה וגם מזכרת מהאירוע. איך עושים זאת? עם הדפסת חולצות לבר מצווה וגם הדפסת חולצות לבת מצווה.

 

חולוצות מודפסות לבר מצווה כאטרקציה באירוע

כולם מכירים את הרגע המיוחד באירועי החתונה, שבו החתן פושט את החליפה המהודרת ומחליף לחולצת טי-שירט עם כיתוב מצחיק ומדליק. דומה הדבר גם באירועי המצווה. בנים ובנות גם יחד, בוחרים לעבור בשלב רחבת הריקודים למלתחה חדשה, בעת שהם שמים עליהם את חולצת האירוע הרשמית. כאשר מדובר על חולצות בר מצווה שכאלו, מדובר על חולצות בר מצווה מצחיקות.

זיכרו שבאירוע כזה, חלק נכבד מהאורחים הם חבריו הקרובים של הילד החוגג, כך שעבורם הרגע שבו תיחשף החולצה הוא אטרקציה של ממש. הם מצפים לרגע הזה בעקבות תקדימים מאירועי בר מצווה אחרים, כך שמדובר על שיא האירוע עבורם. עם החולצות אתם יוצרים שיח מבדר ונעים בין כל החברים. אם אתם מחפשים משפטים על חולצות בר מצווה, הצוות של פונגו ישמח לתת לכם רעיונות על מנת להפוך את החולצה של ילדכם לחולצה המדליקה ביותר.

bar_mitzvah_04 bar_mitzvah_06 bar_mitzvah_05

מזכרת לכל החברות והחברים שהגיעו לחגוג

באירועים מצווה רבים, בוחרים להשמיש את החולצות כמזכרת לילדים שהגיעו לחגוג. חולצות בת מצווה מגניבות מוענקות לכל הילדים במתנה, בעת שיש על החולצה כיתוב מזכרת מהילדה שחוגגת. כאשר מדובר על ילדים מאותה הכיתה, מדובר על מזכרת נפלאה המלכדת את כולם. כמו כן, ישנם אירועי בת מצווה אליהן מוזמנות רק הבנות, כך שאפשר להתאים את החולצה לבנות בלבד עם צבעים המתאימים לבנות לצד תמונה של כל הבנות החברות יחד.

 

למה לבחור דווקא בפונגו?

מחפשים משפטים מצחיקים לחולצת בת מצווה? יש לכם רעיון לחולצה מודפסת אבל אתם לא מצליחים לתרגם אותו למילים? צריכים צוות מקצועי שיאתר את הצורך שלכם ויהפוך את הרעיונות שלכם לחולצות מודפסות? פונגו כאן לשירותכם! הצוות המקצועי בפונגו, יעניק לכם שירות בלתי מתפשר – כל הדרך אל התוצרים המושלמים עליהם חלמתם. אירועי המצווה הם אירועים שרוצים לזכור לכל החיים, ועם החולצות המדליקות אתם מבטיחים לעצמכם באירוע אטרקציה חיננית ומדליקה ומזכרת נפלאה לכל הילדים.